DrenikNet Forum
Septembar 01, 2014, 12:10:43 pm *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti: Dobro dosli!
 
   Početna   Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija  
Stranice: 1 [2] 3
  Štampaj  
Autor Tema: Najjgljuplje i najjbolje reklame i kako utiču na podsvest..  (Pročitano 10501 puta)
MrGoD
Urednici foruma
Lajavi krelac
*****
Poruke: 1199


mrgod23@gmail.com
Pogledaj profil E-mail
« Odgovor #15 poslato: Mart 24, 2006, 07:10:08 am »

Citat: "iNCUBUs"
Citat: "Boginja"
Ja sam Dove počela da koristim još pre 7 do 8 godina kad još niko nije čuo za tu marku.


 Smesno bas  Smesno bas  Smesno bas

da ne preterujemo...


Ĺ to? Zbunjen Pa ja otkad znam za sebe perem kosu sa Schauma šamponima a koliko vidim nema više od 2-3 godine kako je počeo da se reklamira i prodaje na našem tržištu. A i sada da odavde iz kancelarije zavitlam zvučnike u call centar puk'o bi s' njima najmanje tuce likova koji nikada u životu nisu čuli za tu robnu marku. Nego gledam sada sve ovo što ste pisali i setim se najiritantnije reklame u poznatom univerzumu. Da li se neko možda seća (domaće) reklame za turističku agenciju "Stock tourist division"?  Smesno bas  Smesno bas  Za one koji se nesećaju - reklama k'o reklama ali sa jednom specifičnošću - u reklami od recimo 45 sekundi jedno 30 puta se čuje "Stock tourist division". Znači reklama bukvalno podseća na neki experimentalni ispirač mozga iz perioda hladnog rata.
Sačuvana
hierosgamos
Inventar
*****
Poruke: 2217



Pogledaj profil E-mail
« Odgovor #16 poslato: Mart 24, 2006, 09:00:52 am »

MrGod...jeste...a čini mi se da se u nekim reklamama dosta koriste i sublimacione slike...eto kao i reči...ex....šta reče Gebels...100 puta ponovljena laž postaje istina....sl. je i u reklamama ali na drugi način
volim više "geg"reklamu...gde se više postiže štosom a ne ponavljanjem reči ili slike.


ono za ženske uloške ili šamponi za kosu normalno za žene...e to je tek plač Majke Božije.....ona kao pada u histerični očaj zbog užasne kose...ma daj.....to joj najjbitnije....fuj...pi kakana reklama.


bolesno...čoveče....bolesno....
Sačuvana

In Vino Veritas
MrGoD
Urednici foruma
Lajavi krelac
*****
Poruke: 1199


mrgod23@gmail.com
Pogledaj profil E-mail
« Odgovor #17 poslato: Mart 24, 2006, 09:51:47 am »

Kad sam već uleteo u priču sa vama oko reklama i marketinga moram da dodam da je po mom skromnom mišljenju najbolje ikada odrađena kampanja u istoriji za Hitlerovu Nacionalnu socijalističku radničku partiju kao i nacistička ratna propaganda kasnije tokom WWII.

Evo nekih primera:



The text: "In the deepest need Hindenburg chose Adolf Hitler for Reich Chancellor. You too should vote for List 1."



A 1933 poster advertising the film S.A. Mann Brand.



This poster promotes Hitler's book Mein Kampf, announcing that four million copies have been sold



The Winter Aid (Winterhilfswerk ) was the Nazi Party charity. Each year there was a drive to solicit donations to help the needy. Contributions were not entirely "voluntary." The text translates as: "No one shall go hungry! No one shall be cold!"



The caption: "Hitler is building. Help him. Buy German goods."



A tourist poster promoting the German highway system. This is from the 1930's.



I za kraj najpoznatija:



This poster makes the most direct Christological comparison. Just as a dove descended on Christ when he was baptised by John the Baptist, so what looks to be an eagle hovers against the light of heaven over an idealized Hitler. The text: "Long live Germany!".

Khm, da napomenem da nisam nazi frik i da podsetim da pričamo o propagandnim materijalima   Ej mala
Sačuvana
iNCUBUs
Lajavi krelac
*****
Poruke: 1453


16377159 copkillah19@hotmail.com milosh1980@yahoo.com
Pogledaj profil
« Odgovor #18 poslato: Mart 24, 2006, 10:55:13 am »

Citat: "hierosgamos"
MrGod...jeste...a čini mi se da se u nekim reklamama dosta koriste i sublimacioni slike...


Ne, to je zabranjeno.

@MrGod: Dove se nije reklamirao pre 7-8 godina, ali daleko od toga da tada niko nije čuo za dotičnu robnu marku. Smiley
Sačuvana

Jusqu'ici, tout va bien...
K0V1K
Kanarinac
*****
Poruke: 723


I am the media.

acovic@adriahost.com
Pogledaj profil WWW
« Odgovor #19 poslato: Mart 24, 2006, 11:01:54 am »

Tayler Durden, Fight Club ::Advertising has us chasing car and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need.




Citat: "MrGoD"

Kad sam već uleteo u priču sa vama oko reklama i marketinga moram da dodam da je po mom skromnom mišljenju najbolje ikada odrađena kampanja u istoriji za Hitlerovu Nacionalnu socijalističku radničku partiju kao i nacistička ratna propaganda kasnije tokom WWII.


Nemoj biti skroman, to jeste najbolja (politichka) kampanja like ever, svi advertiseri i teoretichari se slazu oko toga. Inache, forma jake, ideoloshke reklame koju su Gebels i ekipa usavrshili, i koja se obichno naziva agitprop (od rechi agitacija i propaganda) nije nazi izum. Foru su smislili Rusi, u ranim danima komunizma, tamo negde dvadesetih godina proshlog veka. Evo, na primer, kako je to radio veliki Majakovski, kada nije pisao pesme. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/ea/Rostaposter_mayakowski.jpg
E sada, mozda to ne izgleda tako, ali reklame za lenor, dhl transfer novca, nike, milku i sl. chesto funkcionishu po principu slichnom onom primenjenom u agitprop-u, a to je identifikacija konzumenta sa proizvodom, bilo da je taj proizvod ideoloshka ideja ili pasta za zube (chinjenica da se metodama koje su nekada korishcene za promociju revolucionarnih ideja danas promovishu superupijajuci ulosci dovoljno govori o jadnom stanju konzumentskog drushtva). Dakle, nije dovoljno samo da kupish. Neophodno je da volish proizvod.
Sem ovog sistema, (pre)chesto se koriste josh jedna prljava fora:
Ako ne budesh koristio (zvake/shampon/baslam/omekshivach za rublje) bices jadan, tipovi i/ili ribe ce ti se smejati, druga deca nece hteti da se igraju sa tobom, komshinica ce da te ubije od zajebavanja, jer bogati, ona koristi xyz abrazivno sretstvo koje je bolje od tvog yzx....
Ovaj sistem je josh ogavniji od prvog, jer ide na izazivanje osecaja neadekvatnosti i ostalih negativnih emocija (kao da ih average srpska domacica vec nema u dovoljnim kolichinama)
Zainteresovani za negativne pojave propagande, massmedija i konzumentskog sindroma mogli bi prochitati Fight Club, autor Chuck Palahniuk, kao i Reklamokratiju i Rat Trgovaca Frederika Pola...chini mi se da i Filip Dik ima neshto na tu temu...
poz...

PS
inache, subliminalne poruke, 26 frejm i slichne ala "cigarette burn" tehnike mozda i nisu adekvatno zakonski sankcionisane, ali ih nijedan konglomerat nece koristiti zbog straha od javne osude. Stoga se ne koriste u reklamama, samo u filmovima, i to veoma retko....(npr. Ko je smestio Zeki Rodzeru, mada....slichna fora je upotrebljena u CNN vestima pre par meseci....chini mi se da je Dik Chejni bio meta....)
Sačuvana

sexy84
Inventar
*****
Poruke: 2236



Pogledaj profil
« Odgovor #20 poslato: Mart 24, 2006, 11:14:10 am »

reklame za fantu su najnajnajdebilnije...  Bljak ono kao...lepe su ti narandze..slushaj mehuritje..oni tje ti retji shta da kazhesh  Zbunjen

hmz...dobre reklame...pa npr sad za meridijan banku...ja mislim da je ta banka u pitanju...kada onda debela zhena istresa svog jadnog muzha...i govori....kad tje plata...

i ona za cepter osiguranje...kada komshija ide da polazhe vozachki..hahaha..."pao komshijaaa...kad pre?"  Vrlo srecan   Vrlo srecan

ono za prashak...marijaaaaaaaa..e to mi je komichno..al nishta spec..

reklame za uloshke bi ukinula...pogotovo.."slobodna ko ptica na graniii...ja vichem kreni kad svi kazhu stani..." &ona riba shto se shetjka gola za feelfine... Smaras
Sačuvana

Una palabra no dice nada
y al mismo tiempo lo esconde todo..
pahuljica21
Starosedelac
*****
Poruke: 3948



Pogledaj profil WWW
« Odgovor #21 poslato: Mart 24, 2006, 11:27:38 am »

http://digg.com/links/Best_Commercial_Ever

 Smiley
Sačuvana

Life's simple. You make choices and you don't look back.
Boginja
Kanarinac
*****
Poruke: 835


306476448 boginja11@hotmail.com boginja11@yahoo.com
Pogledaj profil
« Odgovor #22 poslato: Mart 24, 2006, 01:35:10 pm »

Citat: "iNCUBUs"
Citat: "Boginja"
Ja sam Dove počela da koristim još pre 7 do 8 godina kad još niko nije čuo za tu marku.


 Smesno bas  Smesno bas  Smesno bas

da ne preterujemo...


Dobro ne baš niko, ali večina... Jer znam kad sam je tražila i gde god sam pitala da li je imaju gledali su me čudno. Pa sam u jednom lokalu našla dosta od te marke. Ali i dosta mojih drugarica tada nije čulo za nju. Isto i za marku Keenwell i još je nisam pronašla nigde, pa ako neko zna gde ima da se kupi bilo bi dobro da me obavesti.
Sačuvana


injustice... that's what it is!
hierosgamos
Inventar
*****
Poruke: 2217



Pogledaj profil E-mail
« Odgovor #23 poslato: April 02, 2006, 11:28:00 pm »

svidela mi se reklama za Ĺ veps............simpatična je...
Sačuvana

In Vino Veritas
ksauyit
Lajavi krelac
*****
Poruke: 1277


294848258 ksauyit@hotmail.com trta_mrta_trt@yahoo.com
Pogledaj profil WWW E-mail
« Odgovor #24 poslato: April 03, 2006, 10:02:48 pm »

ono kad govori ona tigrica... a krokodilu se digne... Vrlo srecan
Sačuvana

Najveca mudrost je u saznanju da nemas pojma Smiley
Rus
Inventar
*****
Poruke: 2754



Pogledaj profil E-mail
« Odgovor #25 poslato: April 03, 2006, 11:29:34 pm »

Obozavam reklame  Smiley  Ove glupe reklame me nasmeju, dobre rasplacu, naravno od smeha  Smiley

A nase reklame su uglavnom glupe, u poslednje vreme su pocele da se pojavljuju prave reklame, mada opet ima izuzetaka tipa one:

"Vidi ove Italijane
- Nismo mi Italijani mi smo Prvomajci" Vrlo srecan   Smiley  Nemoj glavom..  Nemoj glavom..  Nemoj glavom..

Ili ona poznata:
"Da si biomed 4 pila u autobusu bi bila" Smiley

Ma ima takvih primera koliko volis, samo da se setim  Smesno bas
Sačuvana
pahuljica21
Starosedelac
*****
Poruke: 3948



Pogledaj profil WWW
« Odgovor #26 poslato: April 03, 2006, 11:50:29 pm »

Jedina domaća reklama koja mi se svidela u zadnjih pa skoro godinu dana je nova reklama za Hello sok

 "Mama,mama,mama,mama ..... "  Vrlo srecan  Vrlo srecan  Vrlo srecan
stvarno je dobra  Smiley
Sačuvana

Life's simple. You make choices and you don't look back.
hierosgamos
Inventar
*****
Poruke: 2217



Pogledaj profil E-mail
« Odgovor #27 poslato: April 14, 2006, 03:06:59 pm »

ona nova  za waifert pivo je odlična.....
Sačuvana

In Vino Veritas
hierosgamos
Inventar
*****
Poruke: 2217



Pogledaj profil E-mail
« Odgovor #28 poslato: Septembar 21, 2006, 10:19:44 am »

Ovi serijali reklama za Meridijan Banku,jest ono da su malko više agresivni u nastupima,al da imaju originalne reklame,stoji.Nije loša zezalica sa Kraljevićem Markom (dosta me podsećaju  na otkkačeni humor i kratki geg engleskih humorističkih serija).
Sačuvana

In Vino Veritas
kvarta
Inventar
*****
Poruke: 2102


kvarta126@gmail.com
Pogledaj profil WWW
« Odgovor #29 poslato: Septembar 23, 2006, 09:08:35 pm »

Nove reklame za Smoki  Bljak toliko su dobre da više nemam želju da ga kupujem  Vrlo tuzan
Sačuvana

Stranice: 1 [2] 3
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC | Srpski prevod: Jovan Turanjanin Ispravan XHTML 1.0! Ispravan CSS!